Počet záznamov: 1
Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní
SYS 0258136 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074105.0 035 $a 135477 $2 CREPC2 100 $a 20190910d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní $f Lenka Danková 330 $a V súčasnom vysoko prepojenom modernom svete sa úloha spotrebiteľov výrazne zmenila vďaka aktívnej spolupráci s podnikmi v oblasti inovácií produktov a procesov. Presnejšie, účasť spotrebiteľov sa stala kľúčom k rozvoju tovarov a služieb, pretože podniky sa čoraz viac spoliehajú na názor spotrebiteľov ako na zdroj inovatívnych myšlienok. Oboznámenie sa s témou týkajúcou sa participácie spotrebiteľov na tvorbe hodnoty v podnikoch a tiež bližšia identifikácia komunitných iniciatív na online platformách. Nové trendy v spotrebiteľskom správaní, ktoré majú na svedomí aj vznik online komunitných iniciatív. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257446 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 15, č. 1 (2019), s. 31-38 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 700 -1
$3 eu_un_auth*0058997 $a Danková $b Lenka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190910 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1