Počet záznamov: 1  

Development of Trust Marketing in the Digital Society

  1. Názov Development of Trust Marketing in the Digital Society
    Preklad názvuVývoj marketingu dôvery v digitálnej spoločnosti
    Autorské údajeNadezhda Popova, Andrei Kataiev, Ruslan Skrynkovskyy, Anna Nevertii
    Autor Popova Nadezhda
    Spoluautori Kataiev Andrei
    Skrynkovskyy Ruslan
    Nevertii Anna
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 176, no. 3-4 (2019), s. 13-25. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V176-02
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá spoločnosť * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * marketing * technológie nové * digitalizácia
    AnotáciaRozvoj digitálnej spoločnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov. Význam dôvery spotrebiteľov k rozvoju podnikania dôvera: dôvera vo webové stránky, informácie a značky zastúpené na internete. Dôvera spotrebiteľov v digitálne prostredie a koncepčné aspekty rozvoja marketingu dôvery vo vzťahu k interakcii, komunikácii, spotrebiteľským hodnotám a vývojovým štádiám.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.