Počet záznamov: 1
Use of National Design Award in Marketing Communication
Názov Use of National Design Award in Marketing Communication Preklad názvu Využitie národnej ceny za dizajn v marketingovej komunikácii Autorské údaje Rastislav Strhan Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 426-435 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dizajn * komunikácia marketingová * kvalita výrobkov * konkurencia * podpora predaja Anotácia Dizajn ako nástroj stratégie diferenciácie. Úloha ocenenia za dizajn a dizajn v marketingovej propagácii. Využitie ceny slovenského dizajnu pri propagácii víťazov prostredníctvom internetu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00587-046, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 298.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1