Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing

  1. SYS0260354
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074124.8
    035
      
    $a 160622 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191213d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing $d Consumer Behaviour Verzus Neuromarketing $f Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    301
      
    $a APVV-17-0564
    330
      
    $a Problematika nutnosti správneho pochopenia spotrebiteľského správania. Marketingový pracovník by mal poznať faktory, ktoré rozhodujú o tom, či, ako, kedy a za akých okolností sa rozhodne potenciálny zákazník pre kúpu. Okrem racionálnych vplyvov sa významným dielom na rozhodovaní pri kúpe podieľajú aj emocionálne faktory. Narastajúca konkurencia a silné konkurenčné prostredie núti upriamiť pozornosť okrem vedomých podnetov aj na podvedomie spotrebiteľa. V tomto prípade sa úspešne uplatňujú znalosti z odboru neuromarketing, ktorý spája poznatky neurovedy a marketingu. Vďaka skúmaniu mozgu a mysle spotrebiteľa je možné odhaliť názory spotrebiteľa na produkt, reklamu, značku. Významnú úlohu pri tom zohrávajú zmysly ktorými sú zrak, sluch, chuť, hmat, a čuch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260063 $1 010 $a 978-80-225-4624-9 $1 200 1 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, 2019, (Košice, Slovensko) $f redaktor a zostavovateľ: Barbora Gontkovičová $g recenzenti: Zuzana Hrabovská, Cecília Olexová $v S. 75-82 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 100 s. [5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054930 $a Gontkovičová $b Barbora $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013498 $a Hrabovská $b Zuzana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $4 675 $1 710 12 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b Vedecký workshop $e Košice, Slovensko $f 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1961- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1977- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191213 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.