Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing
SYS 0260354 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074124.8 035 $a 160622 $2 CREPC2 100 $a 20191213d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing $d Consumer Behaviour Verzus Neuromarketing $f Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková 301 $a APVV-17-0564 330 $a Problematika nutnosti správneho pochopenia spotrebiteľského správania. Marketingový pracovník by mal poznať faktory, ktoré rozhodujú o tom, či, ako, kedy a za akých okolností sa rozhodne potenciálny zákazník pre kúpu. Okrem racionálnych vplyvov sa významným dielom na rozhodovaní pri kúpe podieľajú aj emocionálne faktory. Narastajúca konkurencia a silné konkurenčné prostredie núti upriamiť pozornosť okrem vedomých podnetov aj na podvedomie spotrebiteľa. V tomto prípade sa úspešne uplatňujú znalosti z odboru neuromarketing, ktorý spája poznatky neurovedy a marketingu. Vďaka skúmaniu mozgu a mysle spotrebiteľa je možné odhaliť názory spotrebiteľa na produkt, reklamu, značku. Významnú úlohu pri tom zohrávajú zmysly ktorými sú zrak, sluch, chuť, hmat, a čuch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260063 $1 010 $a 978-80-225-4624-9 $1 200 1 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, 2019, (Košice, Slovensko) $f redaktor a zostavovateľ: Barbora Gontkovičová $g recenzenti: Zuzana Hrabovská, Cecília Olexová $v S. 75-82 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 100 s. [5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054930 $a Gontkovičová $b Barbora $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013498 $a Hrabovská $b Zuzana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $4 675 $1 710 12 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b Vedecký workshop $e Košice, Slovensko $f 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1961- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1977- $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191213 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1