Počet záznamov: 1
Budovanie pozitívnej reputácie podniku vo vzťahu k investorom
Názov Budovanie pozitívnej reputácie podniku vo vzťahu k investorom Súbežný názov Building a Positive Corporate Reputation in Relation to Investors Autor Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 345-354 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reputácia podniku * investori * trh finančný * produkty * riadenie * výkonnosť podniku Anotácia Reputácia ako jeden z najdôležitejších faktorov pri realizácii úspešného vzťahu s investormi. Koncept pozitívnej reputácie ako základ fungovania na finančných trhov. Zahŕňa produkt, služby podniku, riadenie, finančnú výkonnosť, ako aj otázky v sociálnej oblasti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00924-040, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 427.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1