Počet záznamov: 1
Riešenie bimaticových hier evolučným algoritmom v systéme MatLab
SYS 0260730 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074130.7 035 $a 161991 $2 CREPC2 100 $a 20200108d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Riešenie bimaticových hier evolučným algoritmom v systéme MatLab $d Bimatrix Games Solving by Evolutionary Algorithm in MatLab $f Zuzana Čičková, Matej Zagiba 301 $a VEGA 1/0351/17 330 $a Použitie algoritmu diferenciálnej evolúcie na riešenie bimaticových hier a závislosť od riadiacich parametrov. Tento algoritmus vo všeobecnosti nezaručuje tvorbu prípustných riešení, úprava algoritmu bude spočívať v tvorbe počiatočnej prípustnej generácie a úprave skúšobného vektora. Podmienky optimálnosti Karusha-Kuhna-Tuckera pre bimaticové hry. Riešenie ilustračného príkladu v prostredí MatLab. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260586 $1 010 $a 978-80-89962-44-0 $1 010 $a 978-80-89962-44-0 $1 200 1 $a 100 rokov štatistiky v Československu $e aktuálne otázky a odpovede $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $f zostavenie zborníka: Erik Šoltés $v S. 25-33 $1 210 $a Bratislava $c Letra Edu $d 2019 $1 215 $a 186 s. [9,27 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0059460 $a Šoltés $b Erik $4 340 $1 710 12 $a 100 rokov štatistiky v Československu $b aktuálne otázky a odpovede $e Bratislava $f 12.12.2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005086 $a programovanie kvadratické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001064 $a algoritmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002377 $a hry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005091 $a programovanie nelineárne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006470 $a teória hier 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003245 $a matice 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064208 $a Čičková $b Zuzana $p EUBFHIKOV $4 070 $9 50 $f 1978- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0067835 $a Zagiba $b Matej $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200108 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1