Počet záznamov: 1
Digitálny a online marketing
Názov Digitálny a online marketing Súbežný názov Digital and Online Marketing Autorské údaje Romana Šipoldová Autor Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Zdrojový dokument 100 rokov štatistiky v Československu : aktuálne otázky a odpovede : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 161-170. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; 100 rokov štatistiky v Československu aktuálne otázky a odpovede. ISBN 978-80-89962-44-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * médiá sociálne * siete sociálne * reklama * technológie komunikačné * digitalizácia * internet * nástroje marketingové * kampane reklamné Anotácia Zameranie na nástroje online marketingu najviac na sociálne médiá a sociálne siete. Reklama a jej publikum. Výhody a nevýhody online marketingu. Online populácia a vývoj slovenskej online populácie za roky 2012 až 2018. Rozdelenie slovenskej online populácie podľa zariadení, ktoré využíva. Vlastníctvo digitálneho zariadenia obyvateľov Slovenska. Tradičný a programatický nákup online reklamy. Základné pojmy online reklamy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00901-016, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 345.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1