Počet záznamov: 1
Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja
Názov Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 24, č. 6 (2019), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá obchod elektronický * internet * zákazníci * podmienky platobné * lojálnosť zákazníkov Anotácia Online predaj v európskych krajinách stále rastie, no nemôže sa spoliehať lojalitu zákazníkov. Veľká nevýhoda internetového nakupovania spočíva v množstve vráteného tovaru. Spracovanie vráteného výrobku je drahé, preto sa mu snažia obchodníci vyhnúť. Porovnanie e-commerce v Nemecku a Poľsku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-6
článok
Počet záznamov: 1