Počet záznamov: 1
Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi
Názov Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi Súbežný názov Neuromarketing and Aromachology in Health and Social Practise Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 293-301 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3 Poznámky APVV-17-0564. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá neuromarketing * vzduch * emócie * služby zdravotnícke * služby sociálne Anotácia Vymedzenie pojmov neuromarketing a aromachológia, fyziologická výstavba mozgu. Základné princípy fungovania mozgu a emócií. Neuromarketing, jeho vznik a etablovanie v marketingovej teórií. Aromachológia a jej uplatnenie v praxi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00775-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 358.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1