Počet záznamov: 1  

Business Challenges of Globalization - the Impact of Inclusive Marketing on Brand Loyalty of Generation Y Consumers

  1. Názov Business Challenges of Globalization - the Impact of Inclusive Marketing on Brand Loyalty of Generation Y Consumers
    Preklad názvuObchodné výzvy globalizácie – vplyv inkluzívneho marketingu na vernosť značke spotrebiteľov generácie Y
    Autorské údajeVerica Najdovska, Katarína Brocková
    Autor Najdovska Verica
    Spoluautori Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Zdrojový dokumentKnowledge and Business Challenge of Globalisation in 2019 : Book of Abstracts : 8th International Scientific Conference, 15th November 2019, Celje. Pp. 25-26. - Celje : Faculty of Commercial and Business Sciences, 2019 ; Knowledge and Business Challenge of Globalisation in 2019 International Scientific Conference / Kovač Tatjana ; Barišić Anton Florijan. ISBN 978-961-6997-07-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovinsko
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01047-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.