Počet záznamov: 1
Marketingová analýza a strategie pivního turismu
Názov Marketingová analýza a strategie pivního turismu Súbežný názov Marketing Analysis and Beer Tourism Strategies Autorské údaje Pavel Tvrzník, Tomáš Jeřábek, Zdeněk Málek Autor Tvrzník Pavel Spoluautori Jeřábek Tomáš Málek Zdeněk Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 70-77. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá ruch cestovný zážitkový * pivo * pivovary * víno * analýza swot * stratégia marketingová * marketing * Česko Anotácia Pivný cestovný ruch predstavuje za posledných desať rokov jednu z najviac sa rozvýjajúcich foriem zážitkového gastronomického cestovného ruchu. Rozvoj minipivovarov s ich unikátnym sortimentom slúži ako hlavný podnet pri poznávaní jedinečných miest spojených s pivným cestovným ruchom. Priťahuje tým pozornosť producentov piva a podporuje rozvoj národnej kultúry. Komparácia SWOT analýz pivného a vinárskeho cestovného ruchu. Návrh optimálnej marketingovej stratégie s cieľom maximálnej podpory rozvoja pivného cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 286.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1