Počet záznamov: 1
Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia
SYS 0262979 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083755.8 014 $a 000692876300020 $2 WOS 017 70
$a 10.7441/dokbat.2019.020 $2 DOI 035 $a 179284 $2 CREPC2 100 $a 20200305d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia $f Marián Čvirik 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Skúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu na vzorke 300 respondentov. Faktory, ktoré ovplyňujú spotrebiteľské správanie. Výsledky prieskumu. 463 -1
$1 010 $a 978-80-7454-893-2 $1 200 1 $a DOKBAT $e 15th Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín $f editor: Pavel Ondra $v Pp. 208-216 online $1 210 $a Zlín $c Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics $d 2019 $1 215 $a online 1138 s. $1 710 12 $a DOKBAT $b Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers $d 15 $e Zlín, Czech Republic $f 6.-7.11.2019 541 1-
$a Ktoré faktory ovplyvňujú etnocentrizmus spotrebiteľa? Prípad Slovenska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0052580 $a výrobky domáce 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006949 $a vek 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003508 $a muži 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200305 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1