Počet záznamov: 1
Marketingový výskum v digitálnej ére
SYS 0263064 LBL 00000nlm--22^^^^^---450- 005 20230728112239.5 010 $a 978-80-225-3902-9 100 $a 20140929d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový výskum v digitálnej ére $b elektronický zdroj $f Štefan Žák $g recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 215 $a CD-ROM 132 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001957 $a ekonomika vedomostná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005849 $a spoločnosť informačná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0072143 $a Pólya $b Attila $p EUBOBFKIO $4 675 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140929 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1