Počet záznamov: 1
Measuring Dimensions of Service Quality
SYS 0263983 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200609092620.7 017 70
$a 10.5937/StraMan2001012T $2 DOI 100 $a 20200609a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RS 200 1-
$a Measuring Dimensions of Service Quality $f Dejan Tešić 330 $a Dôležitosť a potreba merania rozmerov kvality služieb v maloobchodných predajniach. Skúmanie postojov zákazníkov v maloobchode v Bosne a Hercegovine, vnímanie a očakávanie kvality poskytovaných služieb. Priepasť medzi výkonom a očakávaniami všetkých dimenzií ako negatívna. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263562 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 25, no. 1 (2020), s. 12-20 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2020 541 1-
$a Meranie rozmerov kvality služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 700 -1
$3 eu_un_auth*0074347 $a Tešić $b Dejan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1