Počet záznamov: 1
Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations
Názov Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations Preklad názvu Význam značky pre spotrebiteľov z rôznych generácií Autorské údaje Veronika Braciníková, Kateřina Matušínská Autor Braciníková Veronika Spoluautori Matušínská Kateřina Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 28, no. 1 (2020), s. [1-14]. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá značky * značky výrobkov * generácie * postoje * spotrebitelia * produkty Anotácia Miera identifikácie spotrebiteľov so značkami vo vzťahu k vybraným demografickým faktorom. Vybrané demografické faktory boli testované medzi spotrebiteľmi rôznych generácií. Analýza bola založená na počte 840 respondentov. Respondenti boli z generácie Baby Boomers, Generácia X a Generácia Y. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 375 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1