Počet záznamov: 1
Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review
Názov Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review Preklad názvu Kvalita dát v riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM) - prehľad literatúry Autorské údaje Marijana Petrović Autor Petrović Marijana Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 2 (2020), pp. 40-47. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2002040P Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá kvalita * dáta * vzťahy so zákazníkmi * riadenie * systém CRM Anotácia Problémy, ktorým organizácie čelia pri skúmaní kvality dát v rámci zlepšenia vzťahov so zákazníkmi. Výsledky výskumu sumarizujú problémy ohľadom kvality údajov a návrhy na ich vyriešenie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
článok
Počet záznamov: 1