Počet záznamov: 1
The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing
SYS 0268586 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200923093937.3 100 $a 20200923a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing $f Pavel Rosenlacher, Jaromír Tichý 330 $a Skúmanie, ktoré senzorické orgány vyvolávajú najviac emocionálnych reakcií v rámci subjektívneho hodnotenia produktu. Neuromarketingový výskum pomocou niekoľkých biomedicínskych metód. Sledovanie mozgovej aktivity pomocou EEG, ktorá určila nielen emocionálne reakcie, ale aj stupeň pozornosti, ktorú respondent venoval testovanému produktu. Sledovanie teploty povrchu kože, srdcová činnosť - pulz objemu krvi a galvanická odolnosť pokožky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0268535 $1 011 $a 1805-0638 $1 200 1 $a Grant Journal $b elektronický zdroj $e vědecký časopis $d Grant Journal: Peer-Reviewed Scientific Journal $z eng $v Roč. 9, č. 1 (2020), s. 77-80 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2020 541 1-
$a Účinok senzorického marketingu z pohľadu neuromarketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0058172 $a Rosenlacher $b Pavel $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069737 $a Tichý $b Jaromír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200923 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1