Počet záznamov: 1  

The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing

  1. SYS0268586
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200923093937.3
    100
      
    $a 20200923a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing $f Pavel Rosenlacher, Jaromír Tichý
    330
      
    $a Skúmanie, ktoré senzorické orgány vyvolávajú najviac emocionálnych reakcií v rámci subjektívneho hodnotenia produktu. Neuromarketingový výskum pomocou niekoľkých biomedicínskych metód. Sledovanie mozgovej aktivity pomocou EEG, ktorá určila nielen emocionálne reakcie, ale aj stupeň pozornosti, ktorú respondent venoval testovanému produktu. Sledovanie teploty povrchu kože, srdcová činnosť - pulz objemu krvi a galvanická odolnosť pokožky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0268535 $1 011 $a 1805-0638 $1 200 1 $a Grant Journal $b elektronický zdroj $e vědecký časopis $d Grant Journal: Peer-Reviewed Scientific Journal $z eng $v Roč. 9, č. 1 (2020), s. 77-80 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2020
    541
    1-
    $a Účinok senzorického marketingu z pohľadu neuromarketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058172 $a Rosenlacher $b Pavel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069737 $a Tichý $b Jaromír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200923 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.