Počet záznamov: 1  

How Do the National Tourism Organizations Use the Social Media?

  1. Názov How Do the National Tourism Organizations Use the Social Media?
    Súbežný názovJak národní centrály cestovního ruchu využívajú sociální média?
    Autorské údajeJan Hruška, Martina Pásková
    Autor Hruška Jan
    Spoluautori Pásková Martina
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 21, č. 4 (2018), s. 226-240. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2018. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2018-4-015
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá organizácie * ruch cestovný * médiá sociálne * marketing * porovnanie štatistické medzinárodné
    AnotáciaOpis spôsobu a intenzity používania sociálnych sietí v rámci propagácie cestovného ruchu najnavštevovanejších krajín. Poukázanie na rozdiely jednotlivých národných centrál v používaní Facebooku, Youtube a pod. Použitá kvantitatívna a kvalitatívna analýza.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.