Počet záznamov: 1
How Do the National Tourism Organizations Use the Social Media?
Názov How Do the National Tourism Organizations Use the Social Media? Súbežný názov Jak národní centrály cestovního ruchu využívajú sociální média? Autorské údaje Jan Hruška, Martina Pásková Autor Hruška Jan Spoluautori Pásková Martina Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 21, č. 4 (2018), s. 226-240. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2018. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2018-4-015 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá organizácie * ruch cestovný * médiá sociálne * marketing * porovnanie štatistické medzinárodné Anotácia Opis spôsobu a intenzity používania sociálnych sietí v rámci propagácie cestovného ruchu najnavštevovanejších krajín. Poukázanie na rozdiely jednotlivých národných centrál v používaní Facebooku, Youtube a pod. Použitá kvantitatívna a kvalitatívna analýza. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1