Počet záznamov: 1
Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?
Názov Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns? Preklad názvu Uvedomujú si austrálski televízni inzerenti vývoj vyhľadávacích vzorov online informácií? Autor Miklošík Andrej Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Evans Nina Zdrojový dokument IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 8 (2020), pp. 143066-143075 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536 DOI 10.1109/ACCESS.2020.3014310 Poznámky VEGA 1/0657/19. - KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá reklama * televízia * kampane reklamné * internet * zdroje informácií Anotácia Viditeľnosť inzerentov vo vyhľadávaní ako dôležitý aspekt pri výbere konkrétnej značky. Zhromažďovanie a analýza údajov o austrálskych televíznych kampaniach a viditeľnosti ich webových stránok. Skúmanie efektívnosti vo vyhľadávaní kľúčových slov kampaní prostredníctvom kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00474-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.6 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1