Počet záznamov: 1
Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle
SYS 0269478 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20201026110542.4 100 $a 20201026a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle $f Peter Bajzík, Peter Balco 330 $a Počiatky virtuálnej reality (VR) siahajú do 70. rokov 20. storočia, keď Morton Heiling vyvinul prototyp zariadenia Sensorama, ktorý dokázal prehrať päť filmov, zapojil aj 4 zmysly človeka, zrak, sluch, čuch a hmat. Prve pokusy o využitie VR v automobilovom priemysle urobil Ford v roku 2004 a v roku 2014 už existovalo množstvo prototypov virtuálnych vozidiel. Nákresy vznikali na papieri a úspešné koncepty boli rýchlo prevádzané do elektronickej formy. Google posunul vývoj navrhovania automobilov v roku 2016, keď predstavi 3D aplikáciu Titl Brush. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269298 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 12, č. 7-8 (2020), s. 14-15 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 610 1-
$9 eu_un_auth*0061114 $a vozidlá motorové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005237 $a rast produktivity práce 700 -1
$3 eu_un_auth*0072070 $a Bajzík $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061950 $a Balco $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201026 $g AACR2
Počet záznamov: 1