Počet záznamov: 1
Influencer-Marketing
Názov Influencer-Marketing : Strategie, Briefing, Monitoring Autorské údaje Sven-Oliver Funke Autor Funke Sven-Oliver Vydavateľské údaje Bonn : Rheinwerk Verlag , 2019. - 301 s. Vydanie 1. Auflage ISBN 978-3-8362-6409-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * influencer marketing * stratégia marketingová * propagácia * rozhodovanie nákupné * skupiny cieľové * lídri * kooperácia * kampane reklamné * legislatíva Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 913205
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 913205 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1