Počet záznamov: 1
Marketing bojových športov a bojových umení
Názov Marketing bojových športov a bojových umení Súbežný názov Marketing of Martial Arts and Martial Arts Autorské údaje Marián Čvirik, Diana Ölveczká Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ölveczká Diana Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 12, č. 2 (2020), s. 15-25 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * šport * umenie * správanie spotrebiteľa Anotácia Aplikácia teórie marketingu a marketingu športu na segment bojového umenia so zameraním na Taekwon-Do, skúmanie postojov spotrebiteľov a ich vnímania bojových športov so zameraním na Taekwon-Do. Identifikovanie konkurenčnej výhody bojového umenia Taekwon-Dona na základe teórie marketingu športu a strategického marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00756-005, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 439.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1