Počet záznamov: 1
Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production in Terms of Impact on Business Performance and Competitiveness – The Contribution of CSR Within SMEs in Creating Welfare for Today's Stakeholders and Future Generations
Názov Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production in Terms of Impact on Business Performance and Competitiveness – The Contribution of CSR Within SMEs in Creating Welfare for Today's Stakeholders and Future Generations Preklad názvu Sociálno-ekonomické determinanty udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podniku – príspevok SZP v rámci MSP k vytváraniu blahobytu pre dnešné zainteresované strany a budúce generácie Autorské údaje Peter Achenbach, Gabriela Dubcová Autor Achenbach Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0708/20. Pp. 8-22 online. - Brno : Masaryk University Press, 2020 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-9705-6 Výstup z projektu VEGA 1/0708/20 Sociálno-ekonomické determinanty trvalo udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podnikov
Poznámky VEGA 1/0708/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * výhody konkurenčné * stratégia podniková * stratégia inovačná * výrobky ekologické * podnik malý * podnik stredný Anotácia Poskytovanie príspevkov k spoločenskej zodpovednosti podnikov u malých a stredných podnikov a ich zainteresovaných strán pomocou rôznych foriem a nástrojov na zvýšenie celkového blaha súčasných a budúcich generácií. Miera vytvárania konkurenčnej výhody u spoločnosti a stimulovanie dopytu svojich spotrebiteľov v dokonalej konkurencii pozorovaním, výrobou a implementáciou udržateľných výrobkov. Správanie na trhu u podnikateľa aj spotrebiteľa ako pomoc pri zabránení nadmerného využívania ekosystému Zeme a podporovaní produkcie udržateľného tovaru prostredníctvom efektívnosti, konzistencie a dostatočnosti. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00768-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 944.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1