Počet záznamov: 1
Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta
SYS 0271629 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083825.9 035 $a 236188 $2 CREPC2 100 $a 20210123dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta $f Ladislav Bažó, Miroslava Čukanová 330 $a Analýza online reputačného manažmentu a možností, ktoré predstavuje pre podniky. Jeho úlohou je chrániť podnik v online prostredí tak, že predchádza možným problémom, rieši existujúce problémy a následne ich úplne eliminuje. Analyzuje, aké názory majú zákazníci na danú spoločnosť a takisto komunikáciu so spotrebiteľmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271578 $1 010 $a 978-80-88356-05-9 $1 200 1 $a Súčasnosť cestovného ruchu v trajektórii budúcnosti $b elektronický zdroj $d Current Tourism and Its Future Trajectory $f Ľudmila Novacká a kolektív $g vedecká recenzia: Róbert Štefko, Dagmar Škodová Parmová $v S. 216-243 [1,690 AH] online $1 210 $a Zlín $c Radim Bačuvčík - VeRBuM $d 2020 $1 215 $a 370 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0057214 $a Štefko $b Róbert $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080279 $a Škodová Parmová $b Dagmar $4 675 541 1-
$a Progressive Management Tools Oriented towards Client Satisfaction 610 1-
$9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*p0075078 $a Bažó $b Ladislav $p EUBOBFKSC $4 070 $9 50 $r 0,845 $f 1980- $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $p EUBOBFKSC $4 070 $9 50 $r 0,845 $f 1984- $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210123 $g AACR2 830 $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia CVTI zo dňa 6.5.2021. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1