Počet záznamov: 1
Virtual Influencer - An Overview of the Industry
SYS 0272499 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074308.0 035 $a 433354 $2 CREPC2 100 $a 20210310d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Virtual Influencer - An Overview of the Industry $f Anna Rivna 330 $a Vysvetlenie dôležitosti influencer marketingu (IM); výhody a nevýhody pre podnik. Zistenie, pre koho je určená propagácia značky prostredníctvom IM. Opis vývoja virtuálneho marketingu, ako aj rizík a príležitostí v marketingovom svete. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272465 $1 010 $a 978-80-225-4794-9 $1 200 1 $a EDAMBA 2020 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e From Better Economics to Better Economy $e Conference Proceedings $g Editors: Nina Dědečková, Paula Puškárová $g Reviewers: Silvia Adamcová, Peter Árendáš, Kristína Baculáková... [et al.] $v Pp. 541-549 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 799 s. [40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067099 $a Dědečková $b Nina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003281 $a Adamcová $b Silvia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027178 $a Árendáš $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0041177 $a Baculáková $b Kristína $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2020 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 27.10.2020 541 1-
$a Virtuálny influencer - pohľad na priemysel 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 700 -1
$3 eu_un_auth*0080498 $a Rivna $b Anna $f 1992- $4 070 $p EUBFMVKDV $9 100 $q E $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210310 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1