Počet záznamov: 1  

Jak může malý podnik s omezeným rozpočtem lépe poznat své zákazníky?

  1. SYS0273093
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210416104654.3
    100
      
    $a 20210416a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak může malý podnik s omezeným rozpočtem lépe poznat své zákazníky? $f David Říha, Martina Paclík
    330
      
    $a Práca s dátami a data-driven rozhodovanie. Ľahký a nenákladný spôsob základnej analýzy poskytujúci odpoveď na najdôležitejšiu marketingovú otázku - kto je náš zákazník. Použitie systému webovej analýzy Google Analytics a Facebook neskúseným používateľom pre získanie dôležitých údajov o zákazníkoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0271791 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 4 (2020), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057297 $a analýza dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006175 $a systém
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056374 $a Říha $b David $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080664 $a Paclík $b Martina
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210416 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.