Počet záznamov: 1  

Neuromarketing v modernej spoločnosti

  1. SYS0273849
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210520124842.2
    017
    70
    $a 10.46286/msi.2020.15.4.4 $2 DOI
    100
      
    $a 20210520a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Neuromarketing v modernej spoločnosti $f Ivan Uher, Milena Švedová
    330
      
    $a Perspektíva, smerovanie a ďalšie výzvy neuromarketingu. Metodika neuromarketingu. Neuromarketingový výskum.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273722 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 15, č. 4 (2020), s. 38-45 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0051081 $a Uher $b Ivan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0073275 $a Švedová $b Milena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210520 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.