Počet záznamov: 1  

Výber marketingovej stratégie vstupu nového podniku na potravinársky trh

  1. Názov Výber marketingovej stratégie vstupu nového podniku na potravinársky trh : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Švihurová, školiteľ: Jozef Zuzik
    Autor Švihurová Lenka
    Ďalší autori Zuzik Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2021. - 86 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra918838

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha268.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha129.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.