Počet záznamov: 1
Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa
Názov Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa : diplomová práca Autorské údaje Kristína Tóthová, školiteľ: Marián Čvirik Autor Tóthová Kristína Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 82 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917100
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 344.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1