Počet záznamov: 1
Analytical View of the Consumer Behavior of Millenials
Názov Analytical View of the Consumer Behavior of Millenials Súbežný názov Analytický pohľad na spotrebiteľské správanie mileniálov Autorské údaje Jakub Horváth, Radovan Bačík, Richard Fedorko Autor Horváth Jakub Spoluautori Bačík Radovan Fedorko Richard Zdrojový dokument Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), pp. 26-34. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * generácie * tovar * služby Anotácia Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe tovarov a služieb. Mileniáli nakupujú tovar a služby online niekoľkokrát za šesť mesiacov. Na základe priemernej hodnoty/mediánu možno konštatovať, že najmenej povinne zakúpenými položkami sú lotéria, auto-moto, hudba, počítač a poistenie. Najčastejšie sú nakupované oblečenie a šperky, služby ako lístky do kina, dovolenky alebo lístky na kultúrne podujatia, cestovné lístky či kozmetika a parfumy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 454.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1