Počet záznamov: 1
Sensory Marketing
Názov Sensory Marketing Preklad názvu Zmyslový marketing Autorské údaje František Pollák, Jakub Soviar, Roman Vavrek Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Soviar Jakub Vavrek Roman Zdrojový dokument Communication Management. Pp. [1-20] online. - London : InTech, 2021 / Pollák František ; Soviar Jakub ; Vavrek Roman. ISBN 978-1-83969-512-4 DOI 10.5772/intechopen.100378 Poznámky VEGA 1/0140/21 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá marketing senzorický * nástroje marketingové * stratégia marketingová * inovácia * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * budovanie značky Anotácia Zmyslový (senzorický) marketing ako relatívne nový pojem v dôsledku konkurenčného prostredia globálneho trhu, v rámci ktorého sú firmy konfrontované s neustálou potrebou hľadania efektívnych prístupov pre udržanie konkurenčnej výhody v boji o zákazníka. Aplikácia zmyslových marketingových nástrojov na procesy budovania značky. Problematika zmyslového marketingu so zameraním na skutočnosť, že len zohľadnením špecifík spojených so zmyslovým marketingom sa proces budovania značky stáva celistvým a udržateľným. Teoretický rámec a empirická časť predstavujúca popis vybraného experimentu zo série piatich experimentálnych výskumov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00534-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1