Počet záznamov: 1
Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
Názov Use of Netnography in Contemporary Marketing Research Preklad názvu Využitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume Autorské údaje Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. Pp. 23 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4817-5 Poznámky abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá výskum marketingový * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * trhy Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00735-004, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1