Počet záznamov: 1
Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní
Názov Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní Autorské údaje Lucia Spálová, Veronika Szabóová Autor Spálová Lucia Spoluautori Szabóová Veronika Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 4 (2021), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá koronavírus * marketing * informácie * psychológia * siete sociálne Anotácia Marketingová komunikácia v čase pandémie COVID-19. Príklady tzv. dobrej praxe v oblasti kreatívnej marketingovej produkcie študentov mediálnych a komunikačných štúdií. Študenstká kampaň na zmiernenie negatívneho dopadu COVID-19 na generáciu Z. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
článok
Počet záznamov: 1