Počet záznamov: 1
Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods
Názov Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods Preklad názvu Hodnotenie marketingového výskumu na základe štatistických metód Autorské údaje Lenka Prachářová, Ondrej Kováč, Joanna Barszczyńska Autor Prachářová Lenka Spoluautori Kováč Ondrej EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Barszczyńska Joanna Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). S. 20-27 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4918-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá výskum marketingový * metódy štatistické * štatistika * dáta Anotácia Využitie štatistických metód v marketingovej praxe a základná charakteristika využitia štatistických metód v marketingovom výskume. Základný prehľad štatistických metód, ktoré sa odporúčajú použiť pri základnej analýze marketingového výskumu. Model pre minimálnu analýzu údajov zozbieraných v marketingovom výskume. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00842-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 770.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1