Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy
SYS 0281470 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074401.7 035 $a 453289 $2 CREPC2 100 $a 20220124d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy $f Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0587/19 330 $a Vybrané problémy udržateľného marketingu módnych produktov. Textilný priemysel a jeho záťaž na životné prostredie. Implementácia udržateľného marketingu v oblasti módnych produktov. Povedomie spotrebiteľov o udržateľnej móde - prieskum medzi spotrebiteľmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281431 $1 010 $a 978-80-225-4892-2 $1 200 1 $a Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Milan Oreský $g recenzenti/Reviewers: Eva Hanuláková, Peter Drábik $v S. 65-75 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 132 s. [9,65 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004916 $a priemysel odevný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004933 $a priemysel textilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0087226 $a marketing udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*0074137 $a hospodárstvo obehové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220124 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1