Počet záznamov: 1  

Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa

  1. SYS0281596
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074403.4
    035
      
    $a 454450 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220128d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa $f Pavel Gežík
    301
      
    $a VEGA 1/0427/20
    330
      
    $a Príspevok popisuje princípy teórie hier pre lepšie pochopenie procesov rozhodovania sa a tak isto poukazuje na potrebu sledovania správania sa zákazníka v prostredí maloobchodu. Zároveň predstavuje nástroj Pygmalios analytics a metriky, ktoré sú sledované, agregované a zobrazované v tomto nástroji.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-572-0219-6 $1 200 1 $a Marketing identity $d Nové zmeny, nové šance $e zborník z Medzinárodnej vedeckej konferencie 9. november 2021 $f editor: Zuzana Bezáková, Daniela Kollárová $v S. 45-51 online $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2021 $1 710 12 $a Marketing Identity 2021: New Changes, New Challenges $e Trnava $f 9.11.2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006470 $a teória hier
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015706 $a Gežík $b Pavel $p EUBFHIKOV $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.