Počet záznamov: 1
Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa
SYS 0281596 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074403.4 035 $a 454450 $2 CREPC2 100 $a 20220128d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa $f Pavel Gežík 301 $a VEGA 1/0427/20 330 $a Príspevok popisuje princípy teórie hier pre lepšie pochopenie procesov rozhodovania sa a tak isto poukazuje na potrebu sledovania správania sa zákazníka v prostredí maloobchodu. Zároveň predstavuje nástroj Pygmalios analytics a metriky, ktoré sú sledované, agregované a zobrazované v tomto nástroji. 463 -1
$1 010 $a 978-80-572-0219-6 $1 200 1 $a Marketing identity $d Nové zmeny, nové šance $e zborník z Medzinárodnej vedeckej konferencie 9. november 2021 $f editor: Zuzana Bezáková, Daniela Kollárová $v S. 45-51 online $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2021 $1 710 12 $a Marketing Identity 2021: New Changes, New Challenges $e Trnava $f 9.11.2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006470 $a teória hier 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0015706 $a Gežík $b Pavel $p EUBFHIKOV $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220128 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1