Počet záznamov: 1
Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries
Názov Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries Preklad názvu Rozvoj online nakupovania v rámci B2C e-commerce v krajinách Vyšehradskej štvorky Autorské údaje Štefan Kráľovič, Richard Fedorko Autor Kráľovič Štefan Spoluautori Fedorko Richard Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 42-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.3.5 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá Vyšehradská štvorka * vývoj * nákup elektronický * internet Anotácia Vývoj online nakupovania v krajinách Vyšehradskej štvorky (Slovensko, Česká republika, Poľsko, Maďarsko). Teoretické východiská konceptu online nakupovania, súčasná situácia online nakupovania na trhu EÚ a hlavné druhy tovarov a služieb nakupovaných cez internet. Vývoj online nakupovania v rokoch 2011 až 2019, podiel online nákupov na trhu EÚ a online nákupov tovarov a služieb v rámci krajín V4 za dané roky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 784.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1