Počet záznamov: 1  

Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries

  1. Názov Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries
    Preklad názvuRozvoj online nakupovania v rámci B2C e-commerce v krajinách Vyšehradskej štvorky
    Autorské údajeŠtefan Kráľovič, Richard Fedorko
    Autor Kráľovič Štefan
    Spoluautori Fedorko Richard
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 42-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.3.5
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá Vyšehradská štvorka * vývoj * nákup elektronický * internet
    AnotáciaVývoj online nakupovania v krajinách Vyšehradskej štvorky (Slovensko, Česká republika, Poľsko, Maďarsko). Teoretické východiská konceptu online nakupovania, súčasná situácia online nakupovania na trhu EÚ a hlavné druhy tovarov a služieb nakupovaných cez internet. Vývoj online nakupovania v rokoch 2011 až 2019, podiel online nákupov na trhu EÚ a online nákupov tovarov a služieb v rámci krajín V4 za dané roky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF784.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.