Počet záznamov: 1
X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design!
Názov X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design! Autorské údaje Lukáš Zazvonil Autor Zazvonil Lukáš Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 28, č. 12 (2021), s. 24-25. - Praha : 4H production, 2021. ISSN 1212-4273 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá bankovníctvo * zákazníci * služby digitálne * komunikácia * výskum Anotácia Princípy fungovania užívateľskej skúsenosti UX (user experience). Cieľ UX designu a vytvorenie digitálnej služby, ktorá zodpovedá potrebám online zákazníka a jej ovládanie je rýchle, jednoduché a príjemné. Budovanie dobrého UX designu produktu v oblasti bankovníctva pomocou užívateľského výskumu, ktorý pomáha zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 7-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1