Počet záznamov: 1
Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market
Názov Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market Preklad názvu Prieskum neplánovaných nákupov na srbskom trhu Autorské údaje Suzana Đukić, Jelena Stanković Autor Đukić Suzana Spoluautori Stanković Jelena Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 26, no. 2 (2021), s. 45-53. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2021. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2102042D Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá nákup * plánovanie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * prieskum * Srbsko Anotácia Impulzívne nákupy, ktoré spotrebitelia pred vstupom do predajne neplánovali a sú stimulované náhlymi potrebami spotrebiteľov, momentálnou náladou, odporúčaniami predajcu alebo iných spotrebiteľov, ako aj stimulmi v predajni, ako sú atmosféra v predajni, zľavnené ceny, darčeky, atď. Impulzný nákup spotrebiteľom uľahčujú mnohé inovácie, ako napr. flexibilná pracovná doba obchodov, cenovo dostupná ponuka produktov/služieb, online predaj, ponuka tzv. „instantných“ pôžičiek, existencia bankomatov. Základné charakteristiky neplánovaných nákupov a faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie pri takýchto nákupoch. Najvýznamnejšie motívy neplánovaných nákupov uskutočnených spotrebiteľmi v Srbskej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 451 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1