Počet záznamov: 1  

Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility

  1. Názov Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility
    Preklad názvuZmeny v nákupnom správaní po vypuknutí pandémie COVID-19 súvisiace s uplatňovaním spoločenskej zodpovednosti
    Autorské údajePeter Ušák, Jaroslav Bednárik
    Autor Ušák Peter
    Spoluautori Bednárik Jaroslav
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 1 (2022), pp. 180-188. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá konkurencieschopnosť * pandémia * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * podnik
    AnotáciaŠtúdia sa zameriava na zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov z hľadiska sociálnej zodpovednosti počas pandémie COVID-19. Cieľom štúdie je zistiť, ako koronová kríza ovplyvnila nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti sociálnej zodpovednosti a poukázať na to, že dodržiavanie princípov sociálnej zodpovednosti znamená zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov v trhovom prostredí. Pre dosiahnutie cieľa sa v júli 2021 a auguste 2021 zrealizoval prieskum primárnej problematiky formou dotazníka s kvantitatívnym a kvalitatívnym vyhodnotením odpovedí získaných od respondentov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.