Počet záznamov: 1
Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb
SYS 0283909 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075206.4 100 $a 20220524a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb $f Juraj Litomerický 330 $a Autor na základe dlhoročných vlastných skúseností a prostredníctvom dotazníkového prieskumu navrhuje princípy výberu vhodnej hudby, ako marketingového nástroja zameraného na zvýšenie návštevnosti a tržieb v prevádzkach maloobchodu a služieb, s prihliadnutím na charakter prevádzky, segmenty klientov, alokáciu operácií a ďalšie skutočnosti. Autor upozorňuje na často sa vyskytujúce chyby a zároveň odporúča riešenia ako pri výbere vhodnej hudby postupovať, aby táto klientom spríjemnila pobyt v prevádzkach a stala sa tak predpokladom zvýšenia ich návštevnosti a tržieb. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0283795 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 17, č. 1 (2022), s. 20-28 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048970 $a Litomerický $b Juraj $4 070 $f 1963- 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220524 $g AACR2
Počet záznamov: 1