Počet záznamov: 1
Digitálne nástroje na sledovanie zmeny spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19
SYS 0284164 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20221130085058.2 035 $a 5a44ed67-a7be-4560-80f2-c66d51808e1a 100 $a 20220529d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Digitálne nástroje na sledovanie zmeny spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19 $e diplomová práca $f Dominik Paška $g školiteľ: Štefan Žák 210 $a Bratislava $d 2022 215 $a 60 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0078870 $a Paška $b Dominik $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220529 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1