Počet záznamov: 1
Digitálna marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie detí a mládeže
Názov Digitálna marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie detí a mládeže : diplomová práca Autorské údaje Simona Hránková, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Hránková Simona Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 61 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920753
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 228.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 649.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1