Počet záznamov: 1
Cross-cultural Factors in Intercultural Marketing and Branding
Názov Cross-cultural Factors in Intercultural Marketing and Branding : bakalárska práca Autorské údaje Miriam Doľacká, školiteľ: Ildikó Némethová Autor Doľacká Miriam Ďalší autori Némethová Ildikó (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 923585
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 680.7 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1