Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh
Názov Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca Autorské údaje Miriam Firdová, školiteľ: Jozef Gajdoš Autor Firdová Miriam Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2022. - 80 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 923290
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 165.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 274.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1