Počet záznamov: 1
Význam značky, firemnej identity a kultúry v marketingovej komunikácii
Názov Význam značky, firemnej identity a kultúry v marketingovej komunikácii : diplomová práca Autorské údaje Lenka Tovarňáková, školiteľ: Dana Hrušovská Autor Tovarňáková Lenka Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 69 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 922421
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 151 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1