Počet záznamov: 1  

Význam značky, firemnej identity a kultúry v marketingovej komunikácii

  1. Názov Význam značky, firemnej identity a kultúry v marketingovej komunikácii : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Tovarňáková, školiteľ: Dana Hrušovská
    Autor Tovarňáková Lenka
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra922421

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha151 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.