Počet záznamov: 1
Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku
Názov Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku : diplomová práca Autorské údaje Alexandra Heltková, školiteľ: Dana Hrušovská Autor Heltková Alexandra Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 77 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 922378
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 230.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1