Počet záznamov: 1
Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia
Názov Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia Autorské údaje Rebeka Štefánia Koleňáková Autor Koleňáková Rebeka Štefánia Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 11, č. 1 (2022), s. 23-26. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá vzdelávanie * myslenie kritické * žiaci * študenti * učitelia * metódy Anotácia Nízka úroveň kritického myslenia žiakov a študentov na Slovensku na základe výsledkov medzinárodných meraní a výskumov. Stratégie rozvoja hodnotiaceho myslenia ako determinant rozvoja kritického myslenia. Formovanie a rozvíjanie kritického myslenia u žiakov prostredníctvom cieľavedomých a systematicky aplikovaných metód a stratégií, čím učiteľ zabezpečí predpoklady na úspešnú adaptáciu každého žiaka do spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 375.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1