Počet záznamov: 1
The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption
SYS 0286909 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083916.0 014 $a 2-s2.0-85133167856 $2 SCOPUS 017 70
$a 10.3390/joitmc8030105 $2 DOI 035 $a 496176 $2 CREPC2 100 $a 20220725a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CH 200 1-
$a The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption $f Linda Saulite, Deniss Ščeulovs, František Pollák 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Dôležitosť a úloha atribútov značky, ktoré nesúvisia s produktom, napr. používateľské snímky v rámci obsahu miestnych spravodajských médií mladšími osobami vo veku 15–24 rokov. Vplyv asociácie mediálnych značiek na spotrebu obsahu a angažovanosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286836 $1 011 $a 2199-8531 $1 200 1 $a Journal of Open Innovation $b elektronický zdroj $e Technology, Market, and Complexity $v Vol. 8, no. 3 (2022), pp. 2-26 online $1 210 $a Basel $c MDPI 541 1-
$a Vplyv atribútov, nesúvisiacich s produktom na spotrebu mediálnych značiek 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006984 $a vlastnosti tovaru úžitkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006985 $a vlastnosti výrobkov úžitkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 700 -1
$3 eu_un_auth*0083524 $a Saulite $b Linda $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0082505 $a Ščeulovs $b Deniss $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 34 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220725 $g AACR2 830 $a mm - Na formulári je uvedený nesprávny autor Markovič. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1